Joyce van Wijnen Investor Relations +31 (0)30 663 7000

Ordina Jaarverslag 2017

In het jaarverslag 2017 presenteert Ordina de resultaten van het afgelopen jaar en legt financiële verantwoording af.

Download hieronder enkele uitgelichte onderdelen of het volledige jaarverslag.

Ordina Jaarverslag 2017 Contact Neem contact op met Joyce van Wijnen

Interview Raad van Bestuur

"Onze topprioriteit in 2017 was groei. Groei in omzet en resultaat, maar ook groei met nieuwe medewerkers. Daar hebben we met zijn allen hard aan gewerkt en dat heeft resultaat gehad. In de tweede helft van het jaar is groei in omzet gerealiseerd in zowel Nederland als in België/Luxemburg en is ook het resultaat verbeterd."

Interview met Raad van Bestuur

Kerncijfers

Ordina presenteert haar belangrijkste kerncijfers 2017.

Kerncijfers

Strategie

Bouwen aan een digitale wereld die mensen vooruithelpt: ICT voor mensen

Snelle technologische ontwikkelingen veranderen de wereld waarin we leven, werken en communiceren ingrijpend. Dit doet een groot beroep op ons aanpassingsvermogen, maar het biedt ook volop kansen. De toepassing van ICT helpt om tal van bedrijfsmatige en maatschappelijke vraagstukken op te lossen.

Strategie

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Het duurzaamheidsbeleid staat prominent op de agenda van Ordina en is geborgd bij de Raad van Bestuur. Het bestaat uit vijf thema's - medewerkers, klanten, samenleving, leveranciers & middelen en externe verplichtingen & validatie.

MVO

Download complete jaarverslag 2017

Download hier het volledige jaarverslag