Joyce van Wijnen Investor Relations +31 (0)30 663 7000

Ordina Jaarverslag 2015

In het jaarverslag 2105 presenteert Ordina de resultaten van het afgelopen jaar en legt financiële verantwoording af.

Download hieronder enkele uitgelichte onderdelen of het volledige jaarverslag.

Ordina Jaarverslag 2015 Contact Neem contact op met Joyce van Wijnen

Interview Stépan Breedveld

“2015 was een teleurstellend jaar waarin Ordina zich in hoog tempo heeft aangepast aan sterk veranderende marktomstandigheden. Met name door de forse omzetdaling in de overheidsmarkt in Nederland hebben we het jaar met verlies afgesloten. Door verscherpte focus op de key accounts neemt de krimp in het vierde kwartaal af. Door intensieve monitoring van het werkkapitaal hebben we het jaar wederom schuldenvrij afgesloten. In België/Luxemburg heeft Ordina sterk gepresteerd door te groeien in zowel omzet als in winstgevendheid."

Klik hier voor het interview

Strategie

Wij blijven koersen op waardecreatie. De komende jaren werken we aan duurzame en innovatieve oplossingen die relevant zijn voor onze klanten en de samenleving en die ook als zodanig door onze klanten en medewerkers worden ervaren.

Klik hier voor de strategie

Innovatie

Cloud computing, robotisering, virtual reality en het internet of things. Het zijn maar een paar voorbeelden van ontwikkelingen die worden aangejaagd door de informatietechnologie. Ze tonen aan dat de technologie vandaag de dag een allesbepalende invloed heeft op onze maatschappij en manier van werken.

Klik hier voor het innovatieverslag

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Samen duurzaam innoveren, daar draait het om bij Ordina. Samen met onze klanten en medewerkers werken wij aan duurzame digitale oplossingen waarmee we de kwaliteit van leven en de wereld om ons heen daadwerkelijk verbeteren.

Klik hier voor ons MVO-beleid